Son Ozan Livaneli
Niye Son Ozan?
Livaneli, yaygınlaşmasında halkın belirleyici olduğu bir ozan olarak ortaya çıktı. Onun“ozan” niteliği, sadece şair-müzisyen değil, edebiyatta ve diğer dallarda da “halkınsanatçısı” olmaya karşılık geliyordu. Ve öncekilerden farklı olarak, medya çağındavarlığını sürdürecekti.
Yunus, Karacaoğlan, Pir Sultan... Halkın duygularıyla, düşünceleriyle, hayalleriylederin bağlar kurabilen böyle sanatçıların yapıtları, dilden dile yaygınlaşıyor, kuşaktankuşağa yaşıyordu.
Ses ve görüntü kaydeden, kitapları hızla basan teknolojiler geliştikçe, kaliteli yapıtlarıinsanlara ulaştırmak kolaylaştı. Dostoyevski, Chaplin, Nâzım... Onlar yayımcılararacılığıyla yapıtlarını dünya halklarına ulaştırdılar.
Ne var ki, kitle iletişimi, kısa sürede bir iktidar bileşeni haline geldi. Artık sanatçılar buaracıların onayından geçerek halka ulaşabilecekti. Yaygınlaşmak için piyasanın veiktidarın beklentisine uygun olmak gerekiyordu.
Livaneli'nin medya içindeki varlığı, kitle iletişim iktidarlarına karşı bir halk direnişinedönüştü. Bu direniş, iktidarların kişilerde içselleştiği internet çağında da devam ediyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Niye Son Ozan?
Livaneli, yaygınlaşmasında halkın belirleyici olduğu bir ozan olarak ortaya çıktı. Onun“ozan” niteliği, sadece şair-müzisyen değil, edebiyatta ve diğer dallarda da “halkınsanatçısı” olmaya karşılık geliyordu. Ve öncekilerden farklı olarak, medya çağındavarlığını sürdürecekti.
Yunus, Karacaoğlan, Pir Sultan... Halkın duygularıyla, düşünceleriyle, hayalleriylederin bağlar kurabilen böyle sanatçıların yapıtları, dilden dile yaygınlaşıyor, kuşaktankuşağa yaşıyordu.
Ses ve görüntü kaydeden, kitapları hızla basan teknolojiler geliştikçe, kaliteli yapıtlarıinsanlara ulaştırmak kolaylaştı. Dostoyevski, Chaplin, Nâzım... Onlar yayımcılararacılığıyla yapıtlarını dünya halklarına ulaştırdılar.
Ne var ki, kitle iletişimi, kısa sürede bir iktidar bileşeni haline geldi. Artık sanatçılar buaracıların onayından geçerek halka ulaşabilecekti. Yaygınlaşmak için piyasanın veiktidarın beklentisine uygun olmak gerekiyordu.
Livaneli'nin medya içindeki varlığı, kitle iletişim iktidarlarına karşı bir halk direnişinedönüştü. Bu direniş, iktidarların kişilerde içselleştiği internet çağında da devam ediyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,61 | 187,22 |
3 | 66,78 | 200,33 |
4 | - | - |
6 | 34,64 | 207,81 |
9 | 23,82 | 214,37 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,61 | 187,22 |
3 | 69,08 | 207,25 |
4 | - | - |
6 | 34,32 | 205,94 |
9 | 23,82 | 214,37 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,61 | 187,22 |
3 | 66,78 | 200,33 |
4 | - | - |
6 | 34,32 | 205,94 |
9 | 23,82 | 214,37 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,61 | 187,22 |
3 | 66,78 | 200,33 |
4 | - | - |
6 | 34,48 | 206,88 |
9 | 23,82 | 214,37 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,61 | 187,22 |
3 | 66,78 | 200,33 |
4 | 51,02 | 204,07 |
6 | 34,32 | 205,94 |
9 | 23,82 | 214,37 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,61 | 187,22 |
3 | 66,78 | 200,33 |
4 | - | - |
6 | 34,32 | 205,94 |
9 | 23,82 | 214,37 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,22 | 187,22 |
2 | 93,61 | 187,22 |
3 | 66,78 | 200,33 |
4 | - | - |
6 | 34,32 | 205,94 |
9 | 23,92 | 215,30 |