Özne Nesne Biliş
Viktor A. Lektorski bu kitabında insana dair bir etkinlik olarak bilginin niteliği, yine felsefenin özel bir alanı olan epistemoloji tarafından bilginin tarihsel olarak nasıl yorumlandığı ve ortaya çıkan yaklaşımlar ekseninde de bilgi...
9786051720692
841420
https://www.kitapzen.com/viktor-a-lektorski/ozne-nesne-bilis.htm
Özne Nesne Biliş
187.20
Viktor A. Lektorski bu kitabında insana dair bir etkinlik olarak bilginin niteliği, yine felsefenin özel bir alanı olan epistemoloji tarafından bilginin tarihsel olarak nasıl yorumlandığı ve ortaya çıkan yaklaşımlar ekseninde de bilgi sorunsalı üzerine bir tartışma yürütüyor.
Felsefe tarihinin ilk sorunlarından biri olan ve özellikle son yüzyıldaki bilimsel devrimin etkisiyle daha dinamik bir incelemeye konu olan bilgi, Lektorski tarafından Marksist bir yaklaşımla ele alınıyor.
Bilgi sorunsalı; bilginin ortaya çıkışına etki eden bilen (özne) ve bilinmeye değer bulunan (nesne) arasındaki diyalektik ilişki düzleminde ve epistemolojideki yeni tartışmalardan yola çıkarak Marksist bakış açısıyla çözümlenmeye çalışılıyor, epistemolojinin geleneksel yöntemleri ve meta?zik maddecilik yine Marksist çözümleme ile eleştiriliyor, bilgi ve biliş alanının yorumlanmasında ortaya çıkan bulanıklık ve tutarsızlık diyalektik maddeciliğin yöntemiyle aşılmaya çalışılıyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Sayfa Sayısı: 368
Baskı Yılı: 2016
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yordam Kitap
Kitabın Özellikleri
Boyut:
13.50x19.50
Sayfa Sayısı:
368
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016
Çeviren:
Şükrü Alpagut
Kapak Türü:
İnce Kapak
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
Orijinal Adı:
Subject, Object, Cognition
Kategoriler:
Viktor A. Lektorski bu kitabında insana dair bir etkinlik olarak bilginin niteliği, yine felsefenin özel bir alanı olan epistemoloji tarafından bilginin tarihsel olarak nasıl yorumlandığı ve ortaya çıkan yaklaşımlar ekseninde de bilgi sorunsalı üzerine bir tartışma yürütüyor.
Felsefe tarihinin ilk sorunlarından biri olan ve özellikle son yüzyıldaki bilimsel devrimin etkisiyle daha dinamik bir incelemeye konu olan bilgi, Lektorski tarafından Marksist bir yaklaşımla ele alınıyor.
Bilgi sorunsalı; bilginin ortaya çıkışına etki eden bilen (özne) ve bilinmeye değer bulunan (nesne) arasındaki diyalektik ilişki düzleminde ve epistemolojideki yeni tartışmalardan yola çıkarak Marksist bakış açısıyla çözümlenmeye çalışılıyor, epistemolojinin geleneksel yöntemleri ve meta?zik maddecilik yine Marksist çözümleme ile eleştiriliyor, bilgi ve biliş alanının yorumlanmasında ortaya çıkan bulanıklık ve tutarsızlık diyalektik maddeciliğin yöntemiyle aşılmaya çalışılıyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Sayfa Sayısı: 368
Baskı Yılı: 2016
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yordam Kitap
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,60 | 187,20 |
3 | 66,77 | 200,30 |
4 | - | - |
6 | 34,63 | 207,79 |
9 | 23,82 | 214,34 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,60 | 187,20 |
3 | 69,08 | 207,23 |
4 | - | - |
6 | 34,32 | 205,92 |
9 | 23,82 | 214,34 |
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,60 | 187,20 |
3 | 66,77 | 200,30 |
4 | - | - |
6 | 34,32 | 205,92 |
9 | 23,82 | 214,34 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,60 | 187,20 |
3 | 66,77 | 200,30 |
4 | - | - |
6 | 34,48 | 206,86 |
9 | 23,82 | 214,34 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,60 | 187,20 |
3 | 66,77 | 200,30 |
4 | 51,01 | 204,05 |
6 | 34,32 | 205,92 |
9 | 23,82 | 214,34 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 93,60 | 187,20 |
3 | 66,77 | 200,30 |
4 | - | - |
6 | 34,32 | 205,92 |
9 | 23,82 | 214,34 |
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,20 | 187,20 |
2 | 93,60 | 187,20 |
3 | 66,77 | 200,30 |
4 | - | - |
6 | 34,32 | 205,92 |
9 | 23,92 | 215,28 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.