Anlam ve Yorum Tahsin Görgün

Anlam ve Yorum - Dini Metinlerin Anlaşılması ve Yorumlanması Dini Metinlerin Anlaşılması ve Yorumlanması

Hermönötik nedir? Batı düşüncesinin şekillenmesinde etkisi nedir? Hermönötiğin teoriyle ilişkisi nasıldır? Dinî metinlerle edebî metinlerin anlaşılmasında nasıl bir irtibat vardır?...
Stokta var
Kargo Ücreti: 45,00 TL
indirimli
168,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 21,37TL
9789755748269
863070
Anlam ve Yorum - Dini Metinlerin Anlaşılması ve Yorumlanması
Anlam ve Yorum - Dini Metinlerin Anlaşılması ve Yorumlanması Dini Metinlerin Anlaşılması ve Yorumlanması
168.00

Hermönötik nedir? Batı düşüncesinin şekillenmesinde etkisi nedir?


Hermönötiğin teoriyle ilişkisi nasıldır?


Dinî metinlerle edebî metinlerin anlaşılmasında nasıl bir irtibat vardır?


Dinîmetinlerleedebîmetinlerinanlaşılmasındanasılbirirtibatvardır?


Klasik İslâm düşüncesinin dil ve anlam meselesine yaklaşımı nasıl olmuştur?


Hıristiyanlığın; kitab'a ve hitab'a dayalı değil, Hz. İsa'nın kendisine dayalı bir “olay” olmasından ötürü, bu düşünce geleneği kendisini bu “olay”ı anlatan metinleri “yorum”layarak kurmuştur. İslâm ise bir “yorum” değil, “sadık haber”e dayalı bir din olarak, kitab'a/hitab'a/anlam(ay)a yönelik bir bağ/rabıta gerektirir.


Hristiyanlığın inşa sürecindeki tarihsel konumunun/biçiminin doğal bir türevi olarak ortaya çıkan Hermönötik, Semantik, Analitik, Yapısalcı düşünce disiplinleri, klasik İslâm dünyasının anlam haritasında tam bir karşılık bulamaz. Zira İslâm'da ilahî hitap ve kitap pasif bir “yorum nesnesi” olarak değil, aktif bir “durum öznesi” olarak vardır.



(Tanıtım Bülteninden)


Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9789755748269
Boyut:
13 x 19.5
Sayfa Sayısı:
232
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
3
Basım Tarihi:
2016
Kapak Türü:
İnce Kapak
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategoriler:

Hermönötik nedir? Batı düşüncesinin şekillenmesinde etkisi nedir?


Hermönötiğin teoriyle ilişkisi nasıldır?


Dinî metinlerle edebî metinlerin anlaşılmasında nasıl bir irtibat vardır?


Dinîmetinlerleedebîmetinlerinanlaşılmasındanasılbirirtibatvardır?


Klasik İslâm düşüncesinin dil ve anlam meselesine yaklaşımı nasıl olmuştur?


Hıristiyanlığın; kitab'a ve hitab'a dayalı değil, Hz. İsa'nın kendisine dayalı bir “olay” olmasından ötürü, bu düşünce geleneği kendisini bu “olay”ı anlatan metinleri “yorum”layarak kurmuştur. İslâm ise bir “yorum” değil, “sadık haber”e dayalı bir din olarak, kitab'a/hitab'a/anlam(ay)a yönelik bir bağ/rabıta gerektirir.


Hristiyanlığın inşa sürecindeki tarihsel konumunun/biçiminin doğal bir türevi olarak ortaya çıkan Hermönötik, Semantik, Analitik, Yapısalcı düşünce disiplinleri, klasik İslâm dünyasının anlam haritasında tam bir karşılık bulamaz. Zira İslâm'da ilahî hitap ve kitap pasif bir “yorum nesnesi” olarak değil, aktif bir “durum öznesi” olarak vardır.



(Tanıtım Bülteninden)


Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 84,00    168,00   
3 59,92    179,76   
4 -    -   
6 31,08    186,48   
9 21,37    192,36   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 84,00    168,00   
3 61,99    185,98   
4 -    -   
6 30,80    184,80   
9 21,37    192,36   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 84,00    168,00   
3 59,92    179,76   
4 -    -   
6 30,80    184,80   
9 21,37    192,36   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 84,00    168,00   
3 59,92    179,76   
4 -    -   
6 30,94    185,64   
9 21,37    192,36   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 84,00    168,00   
3 59,92    179,76   
4 45,78    183,12   
6 30,80    184,80   
9 21,37    192,36   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 84,00    168,00   
3 59,92    179,76   
4 -    -   
6 30,80    184,80   
9 21,37    192,36   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 168,00    168,00   
2 84,00    168,00   
3 59,92    179,76   
4 -    -   
6 30,80    184,80   
9 21,47    193,20   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat