Sözün Önünde Oyuncuya Mektup Bölümler Devant La Parole Lettre Aux Acteurs Extraits

Valere Novarina, Çağdaş tiyatronun belli başlı yaratıcılarından. Yazar ve ressam olarak da bir o kadar güçlü. Yapıtları şiirsel bir yoğunluk ve felsefi derinlik içeriyor. Deyim yerindeyse, metinlerinde felsefeyi tiyatroya taşıyor. Resim...
Stokta var
Kargo Ücreti: 75,00 TL
indirimli
79,20TL
Taksitli fiyat: 9 x 10,38TL
Havale/EFT ile: 77,62TL
3990000013179
801561
Sözün Önünde Oyuncuya Mektup Bölümler Devant La Parole Lettre Aux Acteurs Extraits
Sözün Önünde Oyuncuya Mektup Bölümler Devant La Parole Lettre Aux Acteurs Extraits
79.20

Valere Novarina, Çağdaş tiyatronun belli başlı yaratıcılarından. Yazar ve ressam olarak da bir o kadar güçlü. Yapıtları şiirsel bir yoğunluk ve felsefi derinlik içeriyor. Deyim yerindeyse, metinlerinde felsefeyi tiyatroya taşıyor. Resim sergisini ve tiyatro çalışmalarını sunmak üzere Türkiye'ye de gelmiş bulunan Novarina, tiyatroyu şöyle yorumluyor: 'Tiyatro, körler için bir resimdir: Bilinmez bir şey bekler bizi. Gözle görmek için girilmez oraya, ama karanlığı dinlemek için, kulaklarla görmek için, çocukların sorularını bilmek için girilir. Oyuncunun her zaman bir yabancı gibi, bir sürgün gibi ve gerçek yerinden düşmüş gibi sahneye kendiliğinden ve zorla, kendinden kopuşla fırlatıldığını görmeye geldiğimiz bir alandır...'

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
3990000013179
Boyut:
13.50x20.00
Sayfa Sayısı:
63
Basım Tarihi:
00
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Fransızca

Valere Novarina, Çağdaş tiyatronun belli başlı yaratıcılarından. Yazar ve ressam olarak da bir o kadar güçlü. Yapıtları şiirsel bir yoğunluk ve felsefi derinlik içeriyor. Deyim yerindeyse, metinlerinde felsefeyi tiyatroya taşıyor. Resim sergisini ve tiyatro çalışmalarını sunmak üzere Türkiye'ye de gelmiş bulunan Novarina, tiyatroyu şöyle yorumluyor: 'Tiyatro, körler için bir resimdir: Bilinmez bir şey bekler bizi. Gözle görmek için girilmez oraya, ama karanlığı dinlemek için, kulaklarla görmek için, çocukların sorularını bilmek için girilir. Oyuncunun her zaman bir yabancı gibi, bir sürgün gibi ve gerçek yerinden düşmüş gibi sahneye kendiliğinden ve zorla, kendinden kopuşla fırlatıldığını görmeye geldiğimiz bir alandır...'

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat