Kodlama Öğretimi Osman Erol

Kodlama Öğretimi Programlamadan Kodlamaya Yaklaşımlar ve Örnek Uygulamalar

Bu kitap son zamanlarda yaygın olarak karşımıza çıkan kodlama öğretimi ve bu süreçte kullanılan blok tabanlı kodlama araçları hakkında hem kuramsal hem de uygulamalı bilgiler içeren geniş bir kaynaktır. Kitabın kuramsal bölümünde...
Kargo Ücreti: 75,00 TL
indirimli
241,12TL
Havale/EFT ile: 236,30TL
9786051703893
1101101
Kodlama Öğretimi
Kodlama Öğretimi Programlamadan Kodlamaya Yaklaşımlar ve Örnek Uygulamalar
241.12

Bu kitap son zamanlarda yaygın olarak karşımıza çıkan kodlama öğretimi ve bu süreçte kullanılan blok tabanlı kodlama araçları hakkında hem kuramsal hem de uygulamalı bilgiler içeren geniş bir kaynaktır. Kitabın kuramsal bölümünde kodlama öğretiminin önemi ve dayandığı kuramlar hakkında bilgiler yer almaktadır.

Bunun yanında blok tabanlı kodlama araçları hakkında temel bilgilere yer verilmiştir. Uygulama içeren bölümlerde ise blok tabanlı araçların kodlama öğretiminde nasıl kullanılacağı örnekler ile anlatılmıştır. En yaygın kullanılan araçlardan Scratch ve Alice’in tüm yönleri (kurulum, arayüz, tasarım vb.) ayrıntılı şekilde incelenmiş, örnek animasyon ve oyun tasarımlarına yer verilmiştir. Bunun yanında yine yaygın kullanılan Code.org, Blockly Games, Kodu ve MIT App Inventor hakkında da temel bilgilere yer verilmiştir.

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9786051703893
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
280
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-10
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategoriler:

Bu kitap son zamanlarda yaygın olarak karşımıza çıkan kodlama öğretimi ve bu süreçte kullanılan blok tabanlı kodlama araçları hakkında hem kuramsal hem de uygulamalı bilgiler içeren geniş bir kaynaktır. Kitabın kuramsal bölümünde kodlama öğretiminin önemi ve dayandığı kuramlar hakkında bilgiler yer almaktadır.

Bunun yanında blok tabanlı kodlama araçları hakkında temel bilgilere yer verilmiştir. Uygulama içeren bölümlerde ise blok tabanlı araçların kodlama öğretiminde nasıl kullanılacağı örnekler ile anlatılmıştır. En yaygın kullanılan araçlardan Scratch ve Alice’in tüm yönleri (kurulum, arayüz, tasarım vb.) ayrıntılı şekilde incelenmiş, örnek animasyon ve oyun tasarımlarına yer verilmiştir. Bunun yanında yine yaygın kullanılan Code.org, Blockly Games, Kodu ve MIT App Inventor hakkında da temel bilgilere yer verilmiştir.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 129,00    258,00   
3 87,61    262,82   
6 45,81    274,88   
9 31,61    284,52   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 129,00    258,00   
3 88,97    266,92   
6 45,81    274,88   
9 31,61    284,52   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 129,00    258,00   
3 88,41    265,23   
6 45,81    274,88   
9 31,88    286,93   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 129,00    258,00   
3 89,21    267,64   
6 45,81    274,88   
9 31,88    286,93   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 129,00    258,00   
3 89,21    267,64   
6 47,82    286,93   
9 31,88    286,93   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 129,00    258,00   
3 81,18    243,53   
6 45,81    274,88   
9 31,88    286,93   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 241,12    241,12   
2 129,00    258,00   
3 88,41    265,23   
6 45,81    274,88   
9 31,88    286,93   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat