Ahlakiliğin Doğası - Pratik Felsefenin Yeniden İnşası Pratik Felsefenin Yeniden İnşası
Ömer Türker bize ahlâk alanının bir bilim olarak kurulmasından hareketle pratik felsefeyi yeniden inşa etmeyi hedeflediği devasa bir proje sunuyor. Bu projesinde felsefe tarihinde şu ana kadar yapılan çalışmaları da karşısına alarak ahlâkîliğin aslî anlamına odaklanıyor. Dizinin bu ilk kitabında ahlâkın olgusal bir incelemesinin nasıl olması gerektiğini ortaya koyuyor. Türker'in metafizik ve felsefe tarihi konularındaki birikimini arkasına aldığı ve tamamlanmasını büyük bir heyecan ve merakla beklediğimiz bu eser, ancak büyük filozofların eserleriyle kıyaslanabilecek bir derinliğe sahip.
Ahmet Ayhan Çitil
Bu kitap; siyaset ve hukuk gibi pratik alanların, hatta insani olan tüm düzlemlerin ekseni olmak açısından ahlakı ele almakta ve yeniden tesis edilmiş haliyle ahlakı bu alanların metafiziği olarak önermektedir. Bir taraftan eserde ontolojik, psikolojik ve dilsel açıdan ahlak ve insani alan arasındaki ilişkinin derinliği yoklanarak bu önerinin kudreti adeta test edilirken, diğer taraftan ise ahlakın tümel bir bilim olması soruşturulmaktadır. Disiplinlerarasılığa çokça gereksinimin olduğu ancak yine de sosyal bilimleri derleyip toparlayan bir usulün yokluğunu fark ettiğimizde ahlak alanına dair bu öneri tartışılmaya değerdir.
Yunus Cengiz
(Tanıtım Bülteninden)
Ömer Türker bize ahlâk alanının bir bilim olarak kurulmasından hareketle pratik felsefeyi yeniden inşa etmeyi hedeflediği devasa bir proje sunuyor. Bu projesinde felsefe tarihinde şu ana kadar yapılan çalışmaları da karşısına alarak ahlâkîliğin aslî anlamına odaklanıyor. Dizinin bu ilk kitabında ahlâkın olgusal bir incelemesinin nasıl olması gerektiğini ortaya koyuyor. Türker'in metafizik ve felsefe tarihi konularındaki birikimini arkasına aldığı ve tamamlanmasını büyük bir heyecan ve merakla beklediğimiz bu eser, ancak büyük filozofların eserleriyle kıyaslanabilecek bir derinliğe sahip.
Ahmet Ayhan Çitil
Bu kitap; siyaset ve hukuk gibi pratik alanların, hatta insani olan tüm düzlemlerin ekseni olmak açısından ahlakı ele almakta ve yeniden tesis edilmiş haliyle ahlakı bu alanların metafiziği olarak önermektedir. Bir taraftan eserde ontolojik, psikolojik ve dilsel açıdan ahlak ve insani alan arasındaki ilişkinin derinliği yoklanarak bu önerinin kudreti adeta test edilirken, diğer taraftan ise ahlakın tümel bir bilim olması soruşturulmaktadır. Disiplinlerarasılığa çokça gereksinimin olduğu ancak yine de sosyal bilimleri derleyip toparlayan bir usulün yokluğunu fark ettiğimizde ahlak alanına dair bu öneri tartışılmaya değerdir.
Yunus Cengiz
(Tanıtım Bülteninden)
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 66,15 | 132,30 |
3 | 47,19 | 141,56 |
4 | - | - |
6 | 24,48 | 146,85 |
9 | 16,83 | 151,48 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 66,15 | 132,30 |
3 | 48,82 | 146,46 |
4 | - | - |
6 | 24,26 | 145,53 |
9 | 16,83 | 151,48 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 66,15 | 132,30 |
3 | 47,19 | 141,56 |
4 | - | - |
6 | 24,26 | 145,53 |
9 | 16,83 | 151,48 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 66,15 | 132,30 |
3 | 47,19 | 141,56 |
4 | - | - |
6 | 24,37 | 146,19 |
9 | 16,83 | 151,48 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 66,15 | 132,30 |
3 | 47,19 | 141,56 |
4 | 36,05 | 144,21 |
6 | 24,26 | 145,53 |
9 | 16,83 | 151,48 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 66,15 | 132,30 |
3 | 47,19 | 141,56 |
4 | - | - |
6 | 24,26 | 145,53 |
9 | 16,83 | 151,48 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132,30 | 132,30 |
2 | 66,15 | 132,30 |
3 | 47,19 | 141,56 |
4 | - | - |
6 | 24,26 | 145,53 |
9 | 16,91 | 152,15 |