Başkası Adına Konuşmanın Haysiyetsizliği
Yaşamın başkasının inisiyatifine devredilemeyecek kadar “güzel ve vazgeçilmez” olduğuna işaret ederek devleti değil anlamı ele geçirmeyi amaçlayan Çok Kalpli Asi'den söz ediyor. Yöneten yönetilen ayrımının geri dönüşsüz bir biçimde ortadan kalkması için öncelikle “küçük bir devlet olarak” varlığını sürdüren zihnimizi özgürleştirmemiz, yeni kavramlar icat etmemiz, böylece düşünenin düşünceye hükmetmesinin önünü açmamız gerektiğini belirtiyor.
Yoğun ve etkileyici bir düşünce hamlesi…
‘Bilgi iktidardır!', demesine rağmen neden sürekli kitap yazarak bilgi ürettiğiFoucault'ya sorulduğunda, ‘bu paradoksla yaşamayı öğrendiğini' söylemişti. Aynıparadoks ‘Öteki' kavramı için de geçerlidir: Adına konuşmadan ‘Öteki' başka nasılgündeme taşınabilinir? Başkası Adına Konuşmanın Haysiyetsizliği sessiz kalmaktansabu paradoksun tehlikelerine de işaret ederek düşünmeyi ve yaşamayı deneyenler içinyazılmış bir kitap.
Bülent Diken
Gündelik siyaset ve yaşamın hayhuyuna kapılmanın hayatın genel örgütlenişi üzerinedüşünmekten uzaklaşmak gibi ağırca bir maliyeti de var. Neyse ki, birileri gündelikolanın cazibesine kapılmayıp, insanın genel serüveni üzerine düşünüyor. Başkası Adınaonuşmanın Haysiyetsizliği, kimi ‘ağır' metinlerin rehberliğinde daha özgür ve eşit birhayatın imkânlarını kurcalıyor. Kaçırmamanızı dilerim.
Mesut Yeğen
(Tanıtım Bülteninden)
Yaşamın başkasının inisiyatifine devredilemeyecek kadar “güzel ve vazgeçilmez” olduğuna işaret ederek devleti değil anlamı ele geçirmeyi amaçlayan Çok Kalpli Asi'den söz ediyor. Yöneten yönetilen ayrımının geri dönüşsüz bir biçimde ortadan kalkması için öncelikle “küçük bir devlet olarak” varlığını sürdüren zihnimizi özgürleştirmemiz, yeni kavramlar icat etmemiz, böylece düşünenin düşünceye hükmetmesinin önünü açmamız gerektiğini belirtiyor.
Yoğun ve etkileyici bir düşünce hamlesi…
‘Bilgi iktidardır!', demesine rağmen neden sürekli kitap yazarak bilgi ürettiğiFoucault'ya sorulduğunda, ‘bu paradoksla yaşamayı öğrendiğini' söylemişti. Aynıparadoks ‘Öteki' kavramı için de geçerlidir: Adına konuşmadan ‘Öteki' başka nasılgündeme taşınabilinir? Başkası Adına Konuşmanın Haysiyetsizliği sessiz kalmaktansabu paradoksun tehlikelerine de işaret ederek düşünmeyi ve yaşamayı deneyenler içinyazılmış bir kitap.
Bülent Diken
Gündelik siyaset ve yaşamın hayhuyuna kapılmanın hayatın genel örgütlenişi üzerinedüşünmekten uzaklaşmak gibi ağırca bir maliyeti de var. Neyse ki, birileri gündelikolanın cazibesine kapılmayıp, insanın genel serüveni üzerine düşünüyor. Başkası Adınaonuşmanın Haysiyetsizliği, kimi ‘ağır' metinlerin rehberliğinde daha özgür ve eşit birhayatın imkânlarını kurcalıyor. Kaçırmamanızı dilerim.
Mesut Yeğen
(Tanıtım Bülteninden)
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 88,17 | 176,33 |
3 | 62,89 | 188,67 |
4 | - | - |
6 | 32,62 | 195,73 |
9 | 22,43 | 201,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 88,17 | 176,33 |
3 | 65,07 | 195,20 |
4 | - | - |
6 | 32,33 | 193,96 |
9 | 22,43 | 201,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 88,17 | 176,33 |
3 | 62,89 | 188,67 |
4 | - | - |
6 | 32,33 | 193,96 |
9 | 22,43 | 201,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 88,17 | 176,33 |
3 | 62,89 | 188,67 |
4 | - | - |
6 | 32,47 | 194,84 |
9 | 22,43 | 201,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 88,17 | 176,33 |
3 | 62,89 | 188,67 |
4 | 48,05 | 192,20 |
6 | 32,33 | 193,96 |
9 | 22,43 | 201,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 88,17 | 176,33 |
3 | 62,89 | 188,67 |
4 | - | - |
6 | 32,33 | 193,96 |
9 | 22,43 | 201,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 176,33 | 176,33 |
2 | 88,17 | 176,33 |
3 | 62,89 | 188,67 |
4 | - | - |
6 | 32,33 | 193,96 |
9 | 22,53 | 202,78 |