Visiual C.Net ve DirectX ile Oyun Programlama Okan Sungur

Visiual C.Net ve DirectX ile Oyun Programlama

Bu kitap; üç boyutlu ortamda oyunların nasıl hazırlandığını merak eden, konuya başlangıç yapmak isteyen ancak nereden başlayacağını bilemeyenler için hazırlanmıştır.Kitabımızda programlama dili olarak Visual C# 2005 kullanacağız....
Stokta var
Kargo Ücreti: 45,00 TL
indirimli
61,50TL
Taksitli fiyat: 9 x 7,82TL
9789758878390
599455
Visiual C.Net ve DirectX ile Oyun Programlama
Visiual C.Net ve DirectX ile Oyun Programlama
61.50

Bu kitap; üç boyutlu ortamda oyunların nasıl hazırlandığını merak eden, konuya başlangıç yapmak isteyen ancak nereden başlayacağını bilemeyenler için hazırlanmıştır.

Kitabımızda programlama dili olarak Visual C# 2005 kullanacağız. Programlama bilgisi olmayanlar C# programlama dilinin mantığını kavramış ve en azından temel seviyeyi tamamlamış olmalıdırlar. Programlama dilini daha derinden öğrenmek isteyenler yardımcı bir kitap edinebilir veya internetten faydalanabilirler. Kitapta yönetimli DirextX kütüphanelerinden faydalanılmaktadır.

Birçoğunuza DirectX ismi tanıdık gelecektir; ancak hiç duymayanlar oyun programlamaya giriş bölümünde açıklamasını bulabilirler. Üç boyutlu modelleri, 3DStudio Max ve Maya gibi programlar kullanarak hazırlamak mümkündür. Bu programlar yardımıyla elde edilen modelleri, eklentiler veya yardımcı programlarla uygulama içerisinde kullanabilme şansına sahibiz.



Sayfa Sayısı: 267

Baskı Yılı: 2008


Dili: Türkçe
Yayınevi: Nirvana Yayınları
Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9789758878390
Boyut:
16.00x24.00
Sayfa Sayısı:
267
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2008
Kapak Türü:
İnce Kapak
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe

Bu kitap; üç boyutlu ortamda oyunların nasıl hazırlandığını merak eden, konuya başlangıç yapmak isteyen ancak nereden başlayacağını bilemeyenler için hazırlanmıştır.

Kitabımızda programlama dili olarak Visual C# 2005 kullanacağız. Programlama bilgisi olmayanlar C# programlama dilinin mantığını kavramış ve en azından temel seviyeyi tamamlamış olmalıdırlar. Programlama dilini daha derinden öğrenmek isteyenler yardımcı bir kitap edinebilir veya internetten faydalanabilirler. Kitapta yönetimli DirextX kütüphanelerinden faydalanılmaktadır.

Birçoğunuza DirectX ismi tanıdık gelecektir; ancak hiç duymayanlar oyun programlamaya giriş bölümünde açıklamasını bulabilirler. Üç boyutlu modelleri, 3DStudio Max ve Maya gibi programlar kullanarak hazırlamak mümkündür. Bu programlar yardımıyla elde edilen modelleri, eklentiler veya yardımcı programlarla uygulama içerisinde kullanabilme şansına sahibiz.



Sayfa Sayısı: 267

Baskı Yılı: 2008


Dili: Türkçe
Yayınevi: Nirvana Yayınları
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat