İslamilik Problemi Nuri Yılmaz

İslamilik Problemi

İki büyük sorunla karşı karşıyayız!Birincisi İslam'a uygun bir sosyal düzenin oluşturulması sorunudur ve niteliği, boyutları şu sorularda ortaya çıkar:- İslam'ın değerlerinden doğmuş, onun bakış açısını yansıtan, ama;...
Stokta var
Kargo Ücreti: 75,00 TL
indirimli
135,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 17,70TL
Havale/EFT ile: 132,30TL
9786059136235
845824
İslamilik Problemi
İslamilik Problemi
135.00

İki büyük sorunla karşı karşıyayız!

Birincisi İslam'a uygun bir sosyal düzenin oluşturulması sorunudur ve niteliği, boyutları şu sorularda ortaya çıkar:

- İslam'ın değerlerinden doğmuş, onun bakış açısını yansıtan, ama; işsizlik, yoksulluk, gelir adaletsizliği, etnik milliyetçilik, farklı kültürlerin birlikte yaşaması, hak ve özgürlükler, adaletsizlik, haksızlık, ahlaksızlık gibi güncel bütün problemlere adil ve ikna edici çözümler içeren bir sosyal düzen mümkün müdür?

İslam nasıl bir yönetim biçimi, nasıl bir ekonomik sistem, nasıl bir hukuk sistemi öngörmektedir?

İkincisi İslam'a uygun bilgi üretmenin imkanı sorunudur ve niteliği, boyutları şu sorularda ortaya çıkar:

- "İslami bilgi" adını verebileceğimiz, tamamen İslam'a has, yorumlanabilen ve hayatın farklı alanlarına doğru genişletilebilen bir bilgi türü var mıdır?

Sosyolojiye, felsefeye konu olan alanlarda fikir üretmek ve hatta fikri öncülüğü devralmak, "Müslüman" kalarak nasıl mümkün olacaktır?

İki boyutta ifade etmeye çalıştığımız bu probleme, biz; İslamilik problemi adını verdik. Maksadımız İslam'a uygun bir sosyal düzen çerçevesi çizmek değil, bir usul / yöntem önermektir.

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9786059136235
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
180
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016-03
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe

İki büyük sorunla karşı karşıyayız!

Birincisi İslam'a uygun bir sosyal düzenin oluşturulması sorunudur ve niteliği, boyutları şu sorularda ortaya çıkar:

- İslam'ın değerlerinden doğmuş, onun bakış açısını yansıtan, ama; işsizlik, yoksulluk, gelir adaletsizliği, etnik milliyetçilik, farklı kültürlerin birlikte yaşaması, hak ve özgürlükler, adaletsizlik, haksızlık, ahlaksızlık gibi güncel bütün problemlere adil ve ikna edici çözümler içeren bir sosyal düzen mümkün müdür?

İslam nasıl bir yönetim biçimi, nasıl bir ekonomik sistem, nasıl bir hukuk sistemi öngörmektedir?

İkincisi İslam'a uygun bilgi üretmenin imkanı sorunudur ve niteliği, boyutları şu sorularda ortaya çıkar:

- "İslami bilgi" adını verebileceğimiz, tamamen İslam'a has, yorumlanabilen ve hayatın farklı alanlarına doğru genişletilebilen bir bilgi türü var mıdır?

Sosyolojiye, felsefeye konu olan alanlarda fikir üretmek ve hatta fikri öncülüğü devralmak, "Müslüman" kalarak nasıl mümkün olacaktır?

İki boyutta ifade etmeye çalıştığımız bu probleme, biz; İslamilik problemi adını verdik. Maksadımız İslam'a uygun bir sosyal düzen çerçevesi çizmek değil, bir usul / yöntem önermektir.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 72,23    144,45   
3 49,05    147,15   
6 25,65    153,90   
9 17,70    159,30   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 72,23    144,45   
3 49,82    149,45   
6 25,65    153,90   
9 17,70    159,30   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 72,23    144,45   
3 49,50    148,50   
6 25,65    153,90   
9 17,85    160,65   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 72,23    144,45   
3 49,95    149,85   
6 25,65    153,90   
9 17,85    160,65   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 72,23    144,45   
3 49,95    149,85   
6 26,78    160,65   
9 17,85    160,65   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 72,23    144,45   
3 45,45    136,35   
6 25,65    153,90   
9 17,85    160,65   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 135,00    135,00   
2 72,23    144,45   
3 49,50    148,50   
6 25,65    153,90   
9 17,85    160,65   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat