İmana Yer Açmak Immanuel Kant'ın Bilgi ve İman Felsefesi
Kant din ve dindarlığı ahlaki yaşantının içine hapseder. Bu anlamda Tanrı'ya karşı yapılan ve yapılması gereken hiçbir şey yoktur. Onun Tanrısı klasik anlamda dinin Tanrısı olmaktan uzaktır. O, en iyi haliyle filozofların Tanrısı...
9786053260035
781322
https://www.kitapzen.com/necmettin-tan/imana-yer-acmak.htm
İmana Yer Açmak Immanuel Kant'ın Bilgi ve İman Felsefesi
174.24
Kant din ve dindarlığı ahlaki yaşantının içine hapseder. Bu anlamda Tanrı'ya karşı yapılan ve yapılması gereken hiçbir şey yoktur. Onun Tanrısı klasik anlamda dinin Tanrısı olmaktan uzaktır. O, en iyi haliyle filozofların Tanrısı olabilir, din ve dindarlığın Tanrısı değil. Aydınlanmanın bir düşünürü olarak Kant, her türlü kurumsal ve tarihsel dine ve yaygın tarihsel uygulamalara şüpheyle yaklaşır. Bunları bâtıl inançların, dinsel fanatizmin ve ahlâkî sapmaların kaynağı olarak görür. Bunlar aynı zamanda Kant için aklı ve insan saygınlığını da zedeleyen şeylerdir. Zaman zaman yaygın kurumsal dinin uygulama ve sembollerini kullansa da bunların kendinde bir değeri olduğunu düşünmez. O, bu sembollerin insanları ahlâka ve ahlâk yasasına saygıya götürmek noktasında tümüyle başarısız olmadığını düşündüğünden, kendi tabiriyle, bir araç olarak onlara müracaat eder. Necmettin Tan, bu eserinde Kant'ın bilgi ve iman kavramlarına ilişkin bakışını masaya yatırıyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Sayfa Sayısı: 240
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: İz Yayıncılık
Kitabın Özellikleri
Boyut:
13.50x21.00
Sayfa Sayısı:
240
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2015
Kapak Türü:
İnce Kapak
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategoriler:
Kant din ve dindarlığı ahlaki yaşantının içine hapseder. Bu anlamda Tanrı'ya karşı yapılan ve yapılması gereken hiçbir şey yoktur. Onun Tanrısı klasik anlamda dinin Tanrısı olmaktan uzaktır. O, en iyi haliyle filozofların Tanrısı olabilir, din ve dindarlığın Tanrısı değil. Aydınlanmanın bir düşünürü olarak Kant, her türlü kurumsal ve tarihsel dine ve yaygın tarihsel uygulamalara şüpheyle yaklaşır. Bunları bâtıl inançların, dinsel fanatizmin ve ahlâkî sapmaların kaynağı olarak görür. Bunlar aynı zamanda Kant için aklı ve insan saygınlığını da zedeleyen şeylerdir. Zaman zaman yaygın kurumsal dinin uygulama ve sembollerini kullansa da bunların kendinde bir değeri olduğunu düşünmez. O, bu sembollerin insanları ahlâka ve ahlâk yasasına saygıya götürmek noktasında tümüyle başarısız olmadığını düşündüğünden, kendi tabiriyle, bir araç olarak onlara müracaat eder. Necmettin Tan, bu eserinde Kant'ın bilgi ve iman kavramlarına ilişkin bakışını masaya yatırıyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Sayfa Sayısı: 240
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: İz Yayıncılık
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 87,12 | 174,24 |
3 | 62,15 | 186,44 |
4 | - | - |
6 | 32,23 | 193,41 |
9 | 22,17 | 199,50 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 87,12 | 174,24 |
3 | 64,29 | 192,88 |
4 | - | - |
6 | 31,94 | 191,66 |
9 | 22,17 | 199,50 |
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 87,12 | 174,24 |
3 | 62,15 | 186,44 |
4 | - | - |
6 | 31,94 | 191,66 |
9 | 22,17 | 199,50 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 87,12 | 174,24 |
3 | 62,15 | 186,44 |
4 | - | - |
6 | 32,09 | 192,54 |
9 | 22,17 | 199,50 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 87,12 | 174,24 |
3 | 62,15 | 186,44 |
4 | 47,48 | 189,92 |
6 | 31,94 | 191,66 |
9 | 22,17 | 199,50 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 87,12 | 174,24 |
3 | 62,15 | 186,44 |
4 | - | - |
6 | 31,94 | 191,66 |
9 | 22,17 | 199,50 |
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 174,24 | 174,24 |
2 | 87,12 | 174,24 |
3 | 62,15 | 186,44 |
4 | - | - |
6 | 31,94 | 191,66 |
9 | 22,26 | 200,38 |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.