Allah'ın İsimlerinin Sırları ve Manalarının Keşfi Muhyiddin İbn Arabi

Allah'ın İsimlerinin Sırları ve Manalarının Keşfi

Muhyiddin İbn Arabi'ye göre insan ve genel olarak kainat ilahi isimlerin bilinmesi ve tecelli etmesine vesile olmuştur. Kulun, çeşitli halleri ilahi isimlerin farklı tecellileriyle bağlantılıdır.Bir insanın Hakkı müşahede ve tanıması...
Stokta var
Kargo Ücreti: 75,00 TL
indirimli
167,20TL
Taksitli fiyat: 9 x 21,92TL
Havale/EFT ile: 163,86TL
9786257842785
874656
Allah'ın İsimlerinin Sırları ve Manalarının Keşfi
Allah'ın İsimlerinin Sırları ve Manalarının Keşfi
167.20

Muhyiddin İbn Arabi'ye göre insan ve genel olarak kainat ilahi isimlerin bilinmesi ve tecelli etmesine vesile olmuştur. Kulun, çeşitli halleri ilahi isimlerin farklı tecellileriyle bağlantılıdır.

Bir insanın Hakkı müşahede ve tanıması hangi ilahi isimle gerçekleşirse, Hak kendisine o isimle tecelli eder ve o ismin kulu diye nitelenir ve örneğin Abdullah, Abdurrahman, Abdürrahim vb. denilir. Aynı şey diğer isimlerde de geçerlidir.

Allah böyle görülmezse, kişi ya oluşu görmekle hakikatten veya yaratılanları görmekle Haktan perdelenmiş veya hakikatin içinde oluştan veya Hakta halktan habersiz kalmıştır.

Bir şahıs halkı bilmediği ölçüde Haktan uzaklaşır, çünkü yaratılan ve rızıklanandan habersiz iken Allah'ın yaratan ve rızık veren olduğunu bilmez.

Şu halde rızıklanan ve yaratılan bir şeyi gördüğünde er Rezzak ve el- Halık'ı müşahede etmeyen, oluş nedeniyle hakikatten perdelenmiş kimsedir. Bu kimse Allah'ı göremez, O'nu göremeyen ise gerçek marifeti yitirmiştir, çünkü o el- Halık, er Razık, en- Nafi gibi isimleri müşahede etmemiştir.

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9786257842785
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
159
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2017-03
Çeviren:
Ramazan Biçer
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
Orijinal Adı:
Keşfü'l-Mana an Sırrı Esmaillahi'l Hüsna

Muhyiddin İbn Arabi'ye göre insan ve genel olarak kainat ilahi isimlerin bilinmesi ve tecelli etmesine vesile olmuştur. Kulun, çeşitli halleri ilahi isimlerin farklı tecellileriyle bağlantılıdır.

Bir insanın Hakkı müşahede ve tanıması hangi ilahi isimle gerçekleşirse, Hak kendisine o isimle tecelli eder ve o ismin kulu diye nitelenir ve örneğin Abdullah, Abdurrahman, Abdürrahim vb. denilir. Aynı şey diğer isimlerde de geçerlidir.

Allah böyle görülmezse, kişi ya oluşu görmekle hakikatten veya yaratılanları görmekle Haktan perdelenmiş veya hakikatin içinde oluştan veya Hakta halktan habersiz kalmıştır.

Bir şahıs halkı bilmediği ölçüde Haktan uzaklaşır, çünkü yaratılan ve rızıklanandan habersiz iken Allah'ın yaratan ve rızık veren olduğunu bilmez.

Şu halde rızıklanan ve yaratılan bir şeyi gördüğünde er Rezzak ve el- Halık'ı müşahede etmeyen, oluş nedeniyle hakikatten perdelenmiş kimsedir. Bu kimse Allah'ı göremez, O'nu göremeyen ise gerçek marifeti yitirmiştir, çünkü o el- Halık, er Razık, en- Nafi gibi isimleri müşahede etmemiştir.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 89,45    178,90   
3 60,75    182,25   
6 31,77    190,61   
9 21,92    197,30   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 89,45    178,90   
3 61,70    185,09   
6 31,77    190,61   
9 21,92    197,30   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 89,45    178,90   
3 61,31    183,92   
6 31,77    190,61   
9 22,11    198,97   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 89,45    178,90   
3 61,86    185,59   
6 31,77    190,61   
9 22,11    198,97   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 89,45    178,90   
3 61,86    185,59   
6 33,16    198,97   
9 22,11    198,97   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 89,45    178,90   
3 56,29    168,87   
6 31,77    190,61   
9 22,11    198,97   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 167,20    167,20   
2 89,45    178,90   
3 61,31    183,92   
6 31,77    190,61   
9 22,11    198,97   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat