Avrupa-Miras Meydan Okuma Vaat Miras, Meydan Okuma, Vaat
Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)
Son on yıla kadar başarıları, ortak evrensel kültüre ve uygarlı- ğa katkıları ve en çözümsüz problemleri bile müzakere ederek çözmesiyle bir referans çerçevesi olarak gördüğümüz Avrupa, bugün kendisiyle yüzleşme ve tarihi ve sosyolojik yapısıyla he- saplaşma sürecine girmiştir.
Suriye'de yaşanan ve farklı uluslararası aktörleri içine çekme- siyle adeta üçüncü dünya savaşı niteliği taşıyan çatışmalar, bu çatışmaların yol açtığı Avrupa'ya yönelik göçmen akını ve gene bu güvenlik boşluğundan hayat bulan küresel terör olgusu Av- rupa'nın son yüzyıldaki en büyük imtihanıdır.
Modernleşme ideolojisinden hareketle çokkültürlülük, kültürel çoğulculuk ve hukukun üstünlüğü prensipleri üzerine varlığını ontolojik anlamda meşrulaştırmaya çalışan Avrupa, bugün farklı kültürlerle bu farklılıkları koruyarak yan yana ve iç içe yaşama pratiğine ne ölçüde hazırdır? Bu can yakıcı soruya müspet ce- vap verilememesinin nedeni, Avrupa'nın bizatihi kendi yaşadığı tarihsel tecrübenin içinde saklıdır.
Avrupa: Miras, Meydan Okuma, Vaat kitabı, bir Avrupalı ente- lektüelin, makro teori ve mega söylemlerin hakim olduğu sos- yo-politik bir atmosfer içerisinde kaybolan insan unsurunu ara- ma istikametinde yol alan, yeniden bir keşif macerası olarak da okunabilir.
Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)
Son on yıla kadar başarıları, ortak evrensel kültüre ve uygarlı- ğa katkıları ve en çözümsüz problemleri bile müzakere ederek çözmesiyle bir referans çerçevesi olarak gördüğümüz Avrupa, bugün kendisiyle yüzleşme ve tarihi ve sosyolojik yapısıyla he- saplaşma sürecine girmiştir.
Suriye'de yaşanan ve farklı uluslararası aktörleri içine çekme- siyle adeta üçüncü dünya savaşı niteliği taşıyan çatışmalar, bu çatışmaların yol açtığı Avrupa'ya yönelik göçmen akını ve gene bu güvenlik boşluğundan hayat bulan küresel terör olgusu Av- rupa'nın son yüzyıldaki en büyük imtihanıdır.
Modernleşme ideolojisinden hareketle çokkültürlülük, kültürel çoğulculuk ve hukukun üstünlüğü prensipleri üzerine varlığını ontolojik anlamda meşrulaştırmaya çalışan Avrupa, bugün farklı kültürlerle bu farklılıkları koruyarak yan yana ve iç içe yaşama pratiğine ne ölçüde hazırdır? Bu can yakıcı soruya müspet ce- vap verilememesinin nedeni, Avrupa'nın bizatihi kendi yaşadığı tarihsel tecrübenin içinde saklıdır.
Avrupa: Miras, Meydan Okuma, Vaat kitabı, bir Avrupalı ente- lektüelin, makro teori ve mega söylemlerin hakim olduğu sos- yo-politik bir atmosfer içerisinde kaybolan insan unsurunu ara- ma istikametinde yol alan, yeniden bir keşif macerası olarak da okunabilir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 123,75 | 247,50 |
3 | 88,28 | 264,83 |
4 | - | - |
6 | 45,79 | 274,73 |
9 | 31,49 | 283,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 123,75 | 247,50 |
3 | 91,33 | 273,98 |
4 | - | - |
6 | 45,38 | 272,25 |
9 | 31,49 | 283,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 123,75 | 247,50 |
3 | 88,28 | 264,83 |
4 | - | - |
6 | 45,38 | 272,25 |
9 | 31,49 | 283,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 123,75 | 247,50 |
3 | 88,28 | 264,83 |
4 | - | - |
6 | 45,58 | 273,49 |
9 | 31,49 | 283,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 123,75 | 247,50 |
3 | 88,28 | 264,83 |
4 | 67,44 | 269,78 |
6 | 45,38 | 272,25 |
9 | 31,49 | 283,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 123,75 | 247,50 |
3 | 88,28 | 264,83 |
4 | - | - |
6 | 45,38 | 272,25 |
9 | 31,49 | 283,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
2 | 123,75 | 247,50 |
3 | 88,28 | 264,83 |
4 | - | - |
6 | 45,38 | 272,25 |
9 | 31,63 | 284,63 |