Başını Örten Kızlar Felsefe Bilmelidir
“Başını Örten Kızlar Felsefe Bilmelidir” İsmet Özel'in Türk yazısı ile neşrolunan çift kapaklı beşinci kitabıdır.
Türk istiklâli sözüne bir mânâ atfetmek için başını örten kızların felsefe bildiği günü beklemekten başka çare yok. Varsa ben bilmiyorum. Bu arada gönlümüzü karartmamak için zihnimizi meşgul edecek bir şeyler bulmamız lâzım. Köprülerinin altından çok suların aktığı söylenen, küreselleşmenin hallaç pamuğu gibi attığını sinir gerginliğiyle gözlemlediğimiz yerkürede Türk istiklâline ne kıymet verildiği kimin umurunda? Daha vahim sual: Türklerin istiklâle kavuşması ile Türk gücünün neye yettiği arasında bir münasebet, bir mütekabiliyet olabilir mi?
Neyi anlar, hangi yola girer isek Türk milletinin istiklâline kıymet biçmemiz mümkün olabilir? Hayrını ancak onu ahiretin tarlası bilip sürerek geçirirsek göreceğimiz dünya hayatının bütün zamanlar ve bütün mekânlarda hangi illetten mustarip olduğunu, bu illetin isimden mahrum bırakılıp bırakılmadığını fark etmeden mezkûr suallere cevap bulmamız mümkün değil. Olanca sıkıntı temsil eden (Müslüman) ile temsil edilen (İslâm) arasında idrak etmeğe icbar edildiğimiz kaçınılmaz mesafeden doğuyor. Nedir o mesafenin karakteri? İhlâs ve takva aynı şey mi?
(Tanıtım Bülteninden)
“Başını Örten Kızlar Felsefe Bilmelidir” İsmet Özel'in Türk yazısı ile neşrolunan çift kapaklı beşinci kitabıdır.
Türk istiklâli sözüne bir mânâ atfetmek için başını örten kızların felsefe bildiği günü beklemekten başka çare yok. Varsa ben bilmiyorum. Bu arada gönlümüzü karartmamak için zihnimizi meşgul edecek bir şeyler bulmamız lâzım. Köprülerinin altından çok suların aktığı söylenen, küreselleşmenin hallaç pamuğu gibi attığını sinir gerginliğiyle gözlemlediğimiz yerkürede Türk istiklâline ne kıymet verildiği kimin umurunda? Daha vahim sual: Türklerin istiklâle kavuşması ile Türk gücünün neye yettiği arasında bir münasebet, bir mütekabiliyet olabilir mi?
Neyi anlar, hangi yola girer isek Türk milletinin istiklâline kıymet biçmemiz mümkün olabilir? Hayrını ancak onu ahiretin tarlası bilip sürerek geçirirsek göreceğimiz dünya hayatının bütün zamanlar ve bütün mekânlarda hangi illetten mustarip olduğunu, bu illetin isimden mahrum bırakılıp bırakılmadığını fark etmeden mezkûr suallere cevap bulmamız mümkün değil. Olanca sıkıntı temsil eden (Müslüman) ile temsil edilen (İslâm) arasında idrak etmeğe icbar edildiğimiz kaçınılmaz mesafeden doğuyor. Nedir o mesafenin karakteri? İhlâs ve takva aynı şey mi?
(Tanıtım Bülteninden)
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 138,60 | 277,20 |
3 | 98,87 | 296,60 |
4 | - | - |
6 | 51,28 | 307,69 |
9 | 35,27 | 317,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 138,60 | 277,20 |
3 | 102,29 | 306,86 |
4 | - | - |
6 | 50,82 | 304,92 |
9 | 35,27 | 317,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 138,60 | 277,20 |
3 | 98,87 | 296,60 |
4 | - | - |
6 | 50,82 | 304,92 |
9 | 35,27 | 317,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 138,60 | 277,20 |
3 | 98,87 | 296,60 |
4 | - | - |
6 | 51,05 | 306,31 |
9 | 35,27 | 317,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 138,60 | 277,20 |
3 | 98,87 | 296,60 |
4 | 75,54 | 302,15 |
6 | 50,82 | 304,92 |
9 | 35,27 | 317,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 138,60 | 277,20 |
3 | 98,87 | 296,60 |
4 | - | - |
6 | 50,82 | 304,92 |
9 | 35,27 | 317,39 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 277,20 | 277,20 |
2 | 138,60 | 277,20 |
3 | 98,87 | 296,60 |
4 | - | - |
6 | 50,82 | 304,92 |
9 | 35,42 | 318,78 |