Sibernaz ile Teknogül - Benim Dijital Rozetlerim
Bu hikâye, dijital dünya ile bağı sıkı iki kuzen olan Sibernaz ve Teknogül'ün yaşamlarında bir bölümü ele alıyor. Dijital dünyada kullandıkları uygulamalarda, karşılaştıkları veya karşılaşabilecekleri durumlar üzerinden olaylar şekilleniyor. Aslında yalnızca çocukların bilmesi değil interneti kullanan herkesin bilgi sahibi olması gereken farklı başlıklar hikâyeyi
oluşturuyor. Siber dünyada olması gereken gizlilikten, kullanılan cihazlardaki güvenliğe, dijital ortamlarda kurulması gereken empatiden, yaşımızla birlikte büyüyen dijital ayak izine uzanan dijital bir hikâye bu. Her bölüm başlığı hikâyede bir bütün içinde anlatılıyor. Her başlığa özel konu bitince okuyucuya iki seçenekli soru yöneltiliyor. Kişinin seçimine göre
doğru seçenekli veya yanlış seçenekli pine yönlendiriliyor. Okuyucu, pinlerde doğru davranışı seçtiğinde rozete sahip olmaya hak kazanıyor. Daha sonra oluşturduğumuz konuyla ilgili oyunu oynayarak hikâyeye devam ediyor. Aynı zamanda hikâyenin akışına göre Sibernaz ve Teknogül dijital olmayan etkinlikler yapıyor. Kitabın sonunda etkinlikleri nasıl yapacağı okuyucuya da anlatılıyor. Hikâyede 7 pin, 8 etkinlik bulunuyor.
Ele aldığımız başlıklar:
-Ergonomi
-Çoklu Görevlilik
-Gizlilik
-Uygulama Gizliliği
-Oyun Etiketleri
-Siber Güvenlik
-Siber Zorbalık
-Dijital Empati
(Tanıtım Bülteninden)
Bu hikâye, dijital dünya ile bağı sıkı iki kuzen olan Sibernaz ve Teknogül'ün yaşamlarında bir bölümü ele alıyor. Dijital dünyada kullandıkları uygulamalarda, karşılaştıkları veya karşılaşabilecekleri durumlar üzerinden olaylar şekilleniyor. Aslında yalnızca çocukların bilmesi değil interneti kullanan herkesin bilgi sahibi olması gereken farklı başlıklar hikâyeyi
oluşturuyor. Siber dünyada olması gereken gizlilikten, kullanılan cihazlardaki güvenliğe, dijital ortamlarda kurulması gereken empatiden, yaşımızla birlikte büyüyen dijital ayak izine uzanan dijital bir hikâye bu. Her bölüm başlığı hikâyede bir bütün içinde anlatılıyor. Her başlığa özel konu bitince okuyucuya iki seçenekli soru yöneltiliyor. Kişinin seçimine göre
doğru seçenekli veya yanlış seçenekli pine yönlendiriliyor. Okuyucu, pinlerde doğru davranışı seçtiğinde rozete sahip olmaya hak kazanıyor. Daha sonra oluşturduğumuz konuyla ilgili oyunu oynayarak hikâyeye devam ediyor. Aynı zamanda hikâyenin akışına göre Sibernaz ve Teknogül dijital olmayan etkinlikler yapıyor. Kitabın sonunda etkinlikleri nasıl yapacağı okuyucuya da anlatılıyor. Hikâyede 7 pin, 8 etkinlik bulunuyor.
Ele aldığımız başlıklar:
-Ergonomi
-Çoklu Görevlilik
-Gizlilik
-Uygulama Gizliliği
-Oyun Etiketleri
-Siber Güvenlik
-Siber Zorbalık
-Dijital Empati
(Tanıtım Bülteninden)