Yönetim Üzerine Bilimsel İnceleme Aristotle

Yönetim Üzerine Bilimsel İnceleme

Aristoteles'in Politika'sı, birinci bölümü Ahlak olan bilimsel incelemenin ikinci kısmıdır. Ahlak'ın Politika'yı oluşturması gibi Politika da Ahlak'ı anımsatır. Çünkü Aristoteles, bizim yapmaya meyilli olduğumuz gibi devlet adamıyla...
Stokta var
Kargo Ücreti: 75,00 TL
indirimli
102,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 13,37TL
Havale/EFT ile: 99,96TL
9786257884426
1077277
Yönetim Üzerine Bilimsel İnceleme
Yönetim Üzerine Bilimsel İnceleme
102.00

Aristoteles'in Politika'sı, birinci bölümü Ahlak olan bilimsel incelemenin ikinci kısmıdır. Ahlak'ın Politika'yı oluşturması gibi Politika da Ahlak'ı anımsatır. Çünkü Aristoteles, bizim yapmaya meyilli olduğumuz gibi devlet adamıyla ahlakçının alanlarını bölmemiştir. Ahlak'ta iyi bir hayat için gerekli olan karakteri tanımlamıştır. Fakat onun için bu hayat, esas olarak toplum içinde
yaşamak içindir. Ahlak'ın son bölümlerinde, araştırmalarının pratik uygulamalarına geçer. Bunlar, ifadesini bireye yönelik olan ahlaki tavsiyelerde değil, devlet adamının yasamayla ilgili imkanlarının tanımlamasında bulur. İyi bir hayatı mümkün kılan bir toplumu şekillendirmek yasa yapıcının görevidir. Aristoteles için politika bireyler ya da sınıflar arasındaki bir güç çatışması ya da bireylerin özgürlüğüne çok fazla zarar vermeden düzenin ve güvenliğin sürekliliği gibi temel görevleri tamamlamak için bir alet değildir. Devlet “mükemmel ve kendine yeten bir yaşam uğruna ailelerin ve aile topluluklarının iyi olma halinin ortaklığıdır”. Yasa yapıcı, malzemesi toplum; amacı iyi yaşam olan bir zanaatkardır..

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9786257884426
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
266
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-06
Çeviren:
İrem Yavuz
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategoriler:

Aristoteles'in Politika'sı, birinci bölümü Ahlak olan bilimsel incelemenin ikinci kısmıdır. Ahlak'ın Politika'yı oluşturması gibi Politika da Ahlak'ı anımsatır. Çünkü Aristoteles, bizim yapmaya meyilli olduğumuz gibi devlet adamıyla ahlakçının alanlarını bölmemiştir. Ahlak'ta iyi bir hayat için gerekli olan karakteri tanımlamıştır. Fakat onun için bu hayat, esas olarak toplum içinde
yaşamak içindir. Ahlak'ın son bölümlerinde, araştırmalarının pratik uygulamalarına geçer. Bunlar, ifadesini bireye yönelik olan ahlaki tavsiyelerde değil, devlet adamının yasamayla ilgili imkanlarının tanımlamasında bulur. İyi bir hayatı mümkün kılan bir toplumu şekillendirmek yasa yapıcının görevidir. Aristoteles için politika bireyler ya da sınıflar arasındaki bir güç çatışması ya da bireylerin özgürlüğüne çok fazla zarar vermeden düzenin ve güvenliğin sürekliliği gibi temel görevleri tamamlamak için bir alet değildir. Devlet “mükemmel ve kendine yeten bir yaşam uğruna ailelerin ve aile topluluklarının iyi olma halinin ortaklığıdır”. Yasa yapıcı, malzemesi toplum; amacı iyi yaşam olan bir zanaatkardır..

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 54,57    109,14   
3 37,06    111,18   
6 19,38    116,28   
9 13,37    120,36   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 54,57    109,14   
3 37,64    112,91   
6 19,38    116,28   
9 13,37    120,36   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 54,57    109,14   
3 37,40    112,20   
6 19,38    116,28   
9 13,49    121,38   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 54,57    109,14   
3 37,74    113,22   
6 19,38    116,28   
9 13,49    121,38   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 54,57    109,14   
3 37,74    113,22   
6 20,23    121,38   
9 13,49    121,38   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 54,57    109,14   
3 34,34    103,02   
6 19,38    116,28   
9 13,49    121,38   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 102,00    102,00   
2 54,57    109,14   
3 37,40    112,20   
6 19,38    116,28   
9 13,49    121,38   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat