Dijital Oyun ve Tutundurma Ali Efe İrali

Dijital Oyun ve Tutundurma

Oyun endüstrisinin günümüzde geldiği nokta, sadece bir eğlence aracı olmaktan öteyi işaret eden süreçleri bizlere sunuyor. Özellikle yıllar içinde geçirdiği gelişim ve dönüşümün etkisi bağlamında bakıldığında, oluşan...
Stokta var
Kargo Ücreti: 75,00 TL
indirimli
145,20TL
Taksitli fiyat: 9 x 19,04TL
Havale/EFT ile: 142,30TL
9786253982713
1255590
Dijital Oyun ve Tutundurma
Dijital Oyun ve Tutundurma
145.20

Oyun endüstrisinin günümüzde geldiği nokta, sadece bir eğlence aracı olmaktan öteyi işaret eden süreçleri bizlere sunuyor. Özellikle yıllar içinde geçirdiği gelişim ve dönüşümün etkisi bağlamında bakıldığında, oluşan endüstrinin büyüklüğü, benzer pek çok pazarı geride bırakmaya başlıyor. Artık farklı sektörlerin de kendini oyunla entegre etmeye başladığı yeni bir kullanıcı anlayışı söz konusu. Kitap, bu oluşan bakış açısının hem oyuna hem de oyun ile oluşturulan farklı noktalarına ışık tutan geniş kapsamlı bir alanyazın taramasıyla birlikte iki bilimsel araştırmayı içeriyor. Pazarlamanın karması olan tutundurmaya ve iletişim sektörü üzerinden ekonomik noktaların tanımlanmasına dijital oyun örneklemi üzerinden odaklanıyor. Kitapta, bir yandan istatistiksel süreçler bağlamında veri analizi uygulamalarının örneklendirilmesi sağlanırken diğer yandan iletişim çalışmalarına entegre edilebileceğini de söyleyebileceğimiz biçimsel analiz bağlamında disiplinler arası bir zemin kurulmaya çalışılıyor.

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9786253982713
Boyut:
13.5x21
Sayfa Sayısı:
134
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023-03
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe

Oyun endüstrisinin günümüzde geldiği nokta, sadece bir eğlence aracı olmaktan öteyi işaret eden süreçleri bizlere sunuyor. Özellikle yıllar içinde geçirdiği gelişim ve dönüşümün etkisi bağlamında bakıldığında, oluşan endüstrinin büyüklüğü, benzer pek çok pazarı geride bırakmaya başlıyor. Artık farklı sektörlerin de kendini oyunla entegre etmeye başladığı yeni bir kullanıcı anlayışı söz konusu. Kitap, bu oluşan bakış açısının hem oyuna hem de oyun ile oluşturulan farklı noktalarına ışık tutan geniş kapsamlı bir alanyazın taramasıyla birlikte iki bilimsel araştırmayı içeriyor. Pazarlamanın karması olan tutundurmaya ve iletişim sektörü üzerinden ekonomik noktaların tanımlanmasına dijital oyun örneklemi üzerinden odaklanıyor. Kitapta, bir yandan istatistiksel süreçler bağlamında veri analizi uygulamalarının örneklendirilmesi sağlanırken diğer yandan iletişim çalışmalarına entegre edilebileceğini de söyleyebileceğimiz biçimsel analiz bağlamında disiplinler arası bir zemin kurulmaya çalışılıyor.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 77,68    155,36   
3 52,76    158,27   
6 27,59    165,53   
9 19,04    171,34   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 77,68    155,36   
3 53,58    160,74   
6 27,59    165,53   
9 19,04    171,34   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 77,68    155,36   
3 53,24    159,72   
6 27,59    165,53   
9 19,20    172,79   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 77,68    155,36   
3 53,72    161,17   
6 27,59    165,53   
9 19,20    172,79   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 77,68    155,36   
3 53,72    161,17   
6 28,80    172,79   
9 19,20    172,79   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 77,68    155,36   
3 48,88    146,65   
6 27,59    165,53   
9 19,20    172,79   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 145,20    145,20   
2 77,68    155,36   
3 53,24    159,72   
6 27,59    165,53   
9 19,20    172,79   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat