Neden Şeriata Karşılar Abdurrahman Dilipak

Neden Şeriat'a Karşılar?

Şeriat, İslam'da meşruiyetin kaynağı. Allah (cc)'ın açıklanmış rızasını ifade eden kelime.Birilerinin dilinde irticanın kaynağı.Şeriat Tevrat'ın eski metinlerinde aynı isimle anılırken, bugün yasa, kanun gibi isimlerle...
Stokta var
Kargo Ücreti: 75,00 TL
indirimli
132,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 17,31TL
Havale/EFT ile: 129,36TL
9786050672671
891374
Neden Şeriat'a Karşılar?
Neden Şeriat'a Karşılar?
132.00

Şeriat, İslam'da meşruiyetin kaynağı. Allah (cc)'ın açıklanmış rızasını ifade eden kelime.

Birilerinin dilinde irticanın kaynağı.

Şeriat Tevrat'ın eski metinlerinde aynı isimle anılırken, bugün yasa, kanun gibi isimlerle anılmaktadır. İslamî metinlerde Arapça olarak ??????? şeklinde ifade edilir. ?İslam hukuku" anlamında, İslam'daki ibadetler, muamelat ve ceza hukuku ve kamu hukukunu ve diğer tüm hukukî düzenlemeleri içine alan, dinî hukuka ait tüm kurallara verilen isimdir.

Şeriat, aynı zamanda kelime olarak ?yol, mezhep, metod, yol, yöntem, töre, âdet, insanı bir ırmağın kaynağına götüren yol" demektir.
Şeriat terim olarak bir ?dinin insan eylemlerine ilişkin hükümlerinin tamamını" ifade eder. ?İslam Hukuku" anlamında dinin meşruiyet alanını ifade eder. Bu anlamda ?gayri meşru" denildiğinde, ?dinin meşruiyet alanının dışına çıkılması anlamına gelir.

Şeriat, İbrahimî gelenekte Allah, resul ve kitaba ait olan, dinin hayata dair kurallarını ifade eder. Bu çerçevede Şeriata dil uzatmak, bütün hukuk devletlerinde suç olmakla birlikte Türkiye'de Laiklik adına, irtica suçlaması ile Şeriat uzun bir süre suç kapsamına alındı.

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9786050672671
Boyut:
14x22
Sayfa Sayısı:
175
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
7
Basım Tarihi:
2021-08
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe

Şeriat, İslam'da meşruiyetin kaynağı. Allah (cc)'ın açıklanmış rızasını ifade eden kelime.

Birilerinin dilinde irticanın kaynağı.

Şeriat Tevrat'ın eski metinlerinde aynı isimle anılırken, bugün yasa, kanun gibi isimlerle anılmaktadır. İslamî metinlerde Arapça olarak ??????? şeklinde ifade edilir. ?İslam hukuku" anlamında, İslam'daki ibadetler, muamelat ve ceza hukuku ve kamu hukukunu ve diğer tüm hukukî düzenlemeleri içine alan, dinî hukuka ait tüm kurallara verilen isimdir.

Şeriat, aynı zamanda kelime olarak ?yol, mezhep, metod, yol, yöntem, töre, âdet, insanı bir ırmağın kaynağına götüren yol" demektir.
Şeriat terim olarak bir ?dinin insan eylemlerine ilişkin hükümlerinin tamamını" ifade eder. ?İslam Hukuku" anlamında dinin meşruiyet alanını ifade eder. Bu anlamda ?gayri meşru" denildiğinde, ?dinin meşruiyet alanının dışına çıkılması anlamına gelir.

Şeriat, İbrahimî gelenekte Allah, resul ve kitaba ait olan, dinin hayata dair kurallarını ifade eder. Bu çerçevede Şeriata dil uzatmak, bütün hukuk devletlerinde suç olmakla birlikte Türkiye'de Laiklik adına, irtica suçlaması ile Şeriat uzun bir süre suç kapsamına alındı.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 70,62    141,24   
3 47,96    143,88   
6 25,08    150,48   
9 17,31    155,76   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 70,62    141,24   
3 48,71    146,12   
6 25,08    150,48   
9 17,31    155,76   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 70,62    141,24   
3 48,40    145,20   
6 25,08    150,48   
9 17,45    157,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 70,62    141,24   
3 48,84    146,52   
6 25,08    150,48   
9 17,45    157,08   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 70,62    141,24   
3 48,84    146,52   
6 26,18    157,08   
9 17,45    157,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 70,62    141,24   
3 44,44    133,32   
6 25,08    150,48   
9 17,45    157,08   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 132,00    132,00   
2 70,62    141,24   
3 48,40    145,20   
6 25,08    150,48   
9 17,45    157,08   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat